• Gratis verzending vanaf € 50,-
  • Veilig betalen via iDeal of Klarna
  • Voor 16:00 uur besteld, morgen in huis

De webwinkel is helaas tijdelijk gesloten

De webwinkel is helaas tijdelijk gesloten

Klantenservice & veelgestelde vragen


Veelgestelde vragen

1.1 Wat zijn de verzendkosten?

Verzenden binnen Nederland is gratis vanaf €50,- bestelwaarde. Is jouw bestelwaarde onder de €50,-? Dan wordt hier standaard €4,95 voor in rekening gebracht. 

1.2 Wat zijn de retourkosten?

Het kan wel eens voorkomen dat je een bestelling retour wilt sturen. Retourkosten zijn voor eigen kosten. Geef jouw pakket af bij jouw dichtstbijzijnde postkantoor naar keuze. 

1.3 Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Voor de meeste artikelen geldt dat jij deze de volgende werkdag in huis hebt. Wij streven er altijd naar om jouw bestelling zo snel mogelijk te leveren. Een indicatie van de levertijd van jouw producten staat altijd aangegeven in de winkelwagen. 

1.4 Mijn producten hebben verschillende levertijden, wat nu?

Helaas hebben niet alle producten dezelfde levertijd. Wij streven ernaar om jouw bestelling als één geheel te leveren. Zodra jouw bestelling compleet is, sturen wij deze direct naar het door jouw opgegeven adres. Het kan hierdoor voorkomen dat de levertijden afwijken van de aangegeven indicatie. Mocht je een bepaald product toch graag eerder thuisbezorgd krijgen, dan raden wij je aan om contact op te nemen met onze klantenservice. 

2.1 Hoe kan ik betalen bij MijnWoontextiel.nl?

Een betaling doen bij MijnWoontextiel is snel, simpel en gemakkelijk. 

MijnWoontextiel biedt onderstaande betaalmogelijkheden aan:

  • iDeal
  • Klarna (achteraf betalen)
  • PayPal
  • Mastercard
  • Maestro
  • Visa
  • Bancontact / Mister Cash

3.1 Mijn bestelling is incompleet, wat nu?

Erg vervelend dat jouw bestelling niet compleet is. Het kan natuurlijk voorkomen dat er een foutje wordt gemaakt tijdens het inpakken van jouw pakketje. Uiteraard gaan wij ons best doen om het missende product als nog naar jou op te sturen. Wij raden je aan om contact op te nemen met onze klantenservice, dit kan via onderstaand contact formulier of door te bellen naar 085-1306450.

3.2 Mijn ontvangen product is beschadigd, wat nu?

Erg vervelend dat jouw product is beschadigd. Wij raden je aan om contact op te nemen met onze klantenservice, dit kan via onderstaand contact formulier of door te bellen naar 085-1306450. We gaan dan samen zoeken naar een passende oplossing. 

Stuur ons een e-mail

* Uw e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

* Verplichte velden

Inloggen

Wachtwoord vergeten?

  • Al je orders en retouren op één plek
  • Het bestelproces gaat nog sneller
  • Je winkelwagen is altijd en overal opgeslagen
Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergenMeer over cookies »