• Gratis verzending vanaf €25,- in NL
  • Veilig betalen via iDeal of Klarna
  • Gratis retourneren

Klantenservice & veelgestelde vragen

Placeholder

Klantenservice & veelgestelde vragen


Veelgestelde vragen

1.1 Wat zijn de verzendkosten?

Verzenden binnen Nederland is gratis vanaf €25,- bestelwaarde. Is jouw bestelwaarde onder de €25,-? Dan wordt hier standaard €4,95 voor in rekening gebracht. Wil je dat jouw pakketje niet bij de buren wordt bezorgd of moet er een handtekening worden gezet voor ontvangst? Dan brengen wij hier een meerprijs van €0,50 voor in rekening. 

1.2 Wat zijn de retourkosten?

Het kan wel eens voorkomen dat je een bestelling retour wilt sturen. Retourneren is volledig op eigen kosten. Afhankelijk van de vervoeder zullen deze kosten circa €6,95 bedragen. 

1.3 Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Is jouw bestelling voor 20:00 uur geplaatst? Dan geldt voor de meeste artikelen dat jij deze de volgende dag in huis hebt. Wij streven er altijd naar om jouw bestelling zo snel mogelijk te leveren. Een indicatie van de levertijd van jouw producten staat altijd aangegeven in de winkelwagen. 

1.4 Mijn producten hebben verschillende levertijden, wat nu?

Helaas hebben niet alle producten dezelfde levertijd. Wij streven ernaar om jouw bestelling als één geheel te leveren. Zodra jouw bestelling compleet is, sturen wij deze direct naar het door jouw opgegeven adres. Het kan hierdoor voorkomen dat de levertijden afwijken van de aangegeven indicatie. Mocht je een bepaald product toch graag eerder thuisbezorgd krijgen, dan raden wij je aan om contact op te nemen met onze klantenservice. 

2.1 Hoe kan ik betalen bij MijnWoontextiel.nl?

Een betaling doen bij MijnWoontextiel is snel, simpel en gemakkelijk. 

MijnWoontextiel biedt onderstaande betaalmogelijkheden aan:

  • iDeal
  • Klarna (achteraf betalen)
  • PayPal
  • Mastercard
  • Maestro
  • Visa
  • Bancontact / Mister Cash

3.1 Mijn bestelling is incompleet, wat nu?

Erg vervelend dat jouw bestelling niet compleet is. Het kan natuurlijk voorkomen dat er een foutje wordt gemaakt tijdens het inpakken van jouw pakketje. Uiteraard gaan wij ons best doen om het missende product als nog naar jouw op te sturen. Wij raden je aan om contact op te nemen met onze klantenservice, dit kan via onderstaand contact formulier of door te bellen naar 085-1306450.

3.2 Mijn ontvangen product is beschadigd, wat nu?

Erg vervelend dat jouw product is beschadigd. Wij raden je aan om contact op te nemen met onze klantenservice, dit kan via onderstaand contact formulier of door te bellen naar 085-1306450. We gaan dan samen zoeken naar een passende oplossing. 

Laat een reactie achter

* Uw e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

* Verplichte velden

Inloggen

Wachtwoord vergeten?

  • Al je orders en retouren op één plek
  • Het bestelproces gaat nog sneller
  • Je winkelwagen is altijd en overal opgeslagen
Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergenMeer over cookies »